wijkservice

Haarlems Gemak


In het businessmodel voor de Wijkservice Haarlems Gemak zijn klanten die betalen voor de producten en diensten van de Wijkservice het vertrekpunt. Wijkservice Haarlems Gemak onderscheidt drie groepen klanten: fulltime werkende alleenstaande Haarlemmers, tijdelijke zorgvragers en PGB-houders.


Wijkservice Haarlems Gemak bedient haar klanten met schoonmaken, ramenlappen, wassen, strijken, tuinonderhoud, koken, boodschappen doen en wijktaxiservice. Haarlems Gemak komt samen koffie drinken. Op veler verzoek biedt Haarlems Gemak het wachten op en binnenlaten van klusjesmannen als nieuwe service van de sleuteldienst aan. Haarlems Gemak organiseert een deel van haar werk in de buitendienst maar komt ook bij haar klanten thuis.


Voor gebouwen, werkbegeleiding en management doet Wijkservice Haarlems Gemak (steeds minder) een beroep op haar partners. Haar diensten worden betaald door haar klanten. Wanneer een product of dienst niet uit kan, dan wordt er mee gestopt. Haarlems Gemak is klein begonnen. Als de laatste opstartperikelen zijn overwonnen staat niets uitgroeien tot een heuse stadsservice in de weg. Het management denkt de begroting dan zonder publiek geld sluitend te krijgen.

welkom.html
wijkservicewijkservice.html